Lyckan är så häääääääär stor!

Jahapp, finns det någon av de få folk som läser som vill veta vad jag gjorde i påsk? 
Nä kan förstå att ni inte bryr er alls men tänker uoodatera er i alla fall! ;D 
 
Första dagarna så slappade jag bara och hängde på tradera (som råkar vara typ mitt andra hem just nu). Köpte hem mig ett start kit för att kunna göra gel-naglar så om någon vill ha byggda naglar till ett billigare prishere I am! 
 

Sen hängde jag med pojken min och hans familj upp till deras lilla ställe ute på landet (okej, inte på landet, det ligger vid typ ängelholm, men kom inte på något bättre). 
Och ja, där gjorde vi inget annat än att slappa där heller. Kolla American Horror Story (yes, jag fick mardrömmar och kunde inte sova sista natten) och käkade godis. Jag blev en aaaaning beroende av hockey pulver... crazy I know.. 
 
Men annanrs har det varit ett suveränt lov MEN jag är ännu lyckligare nu! 
Har precis lyckats buda till mig (ja, jag vann oxå) en super snygg klänning till ett billigt pris! Awesome!! 

Nu är jag redo när våren och sommar kickar in :D 
 

Kommentarer
Postat av: Louise

ååhh, vad snygg klänning! :)

Svar: thäänk yoou :D
Vera

2013-04-03 @ 10:39:35
URL: http://louisesorensson.blogg.se
Postat av: Clara

Den var verkligen jättefin!

Svar: tack!
Vera

2013-04-05 @ 10:50:21
URL: http://clararingqvist.blogg.se
Postat av: Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Åh vilken söt klänning!!

2013-04-05 @ 12:32:10
URL: http://carrosungar.blogg.se
Postat av: Anonym

kolla på ebay.com där har du ännu billigare

2013-04-08 @ 00:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0