Surt sa räven

Har fått något litet sår i näsan så ena sidan har svulnat upp... Ser ut som Pomperipossa ungefär - kul (y) 
 
Idag så slapp jag GeMu lektionen för att öva inför Armeniens bidrag till Eurovision.* 
Jag ska tydligen "spela" gitarr och sjunga stämmor i den låten så det ska bli skoj faktiskt! 
Vi fick se var i skulle stå på scenen sen när vi kommer till Malmö Arena för att köra ljud och ljus och jag kommer att stå rääätt långt fram; asnäääjs :D 
 
Nu ska jag försöka läsa ut min engelskbok, Life of Pi, som jag har till typ... nästnästa vecka?
 
 
 
 
* (Heleneholmsgymnasium har blivit utvalda till att vara "stand-in" för de riktiga artisterna till Eurovision, så att SVT kan öva sig på att sätta ljud och ljus!)

Kommentarer
Postat av: Hannah Danielsson

svar: åh tack ska du ha! xx

2013-04-10 @ 18:01:12
URL: http://hannahdanielsson.blogg.se/
Postat av: Louise

blöööö på er ! <3

Svar: ;)) ;* <3
Vera

2013-04-11 @ 11:42:49
URL: http://louisesorensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0