Inför Kullamannen

Nu jävlar är jag här igen!

Men efterosm jag egentligen inte har ett särskillt intressant liv så ska jag försöka skriva om min träning inför de helveteslopp jag anmält mig till - dvs Kullamannen
Den 31 maj bär det av över Kullaberg på den Svarta Banan och då hade jag tänkt vara i toppform!
 
Kullamannen har 5 olika lopp att välja mellan och de är; 
 
Kullamannen – Svart Bana 12.8 km
Traillöpning har aldrig varit roligare. En otrolig bana som ger dig det bästa av vad Kullaberg har att erbjuda.
 
Kullamannen – Blå Bana 6 km
Teknisk traillöpning i en fantastisk miljö.
 
Kullamannen Ultra +53 km
"Himmel, Hav & Helvete"
 
Dödens Zon 24 km
Branta och tekniska 
 
The Dark Zone 9 km
Nattlöpning i den mörka zone
 
Kolla in på filmerna nedan för att få lite mer humm om vad det går ut på! 
 
Tvivlat däremot starkt på att man springer i den farten genom hela loppet..
 
Här är mer hela banan, typ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0