81 dagar kvar

När jag gjorde mig i ordning för ta mig ut och springa så tänkte jag att det antagligen var kallt ute och att jag behövde underställ. BIG mistake!

Efter drygt 1km trodde jag att jag skulle dö av värmeslag, men envis som jag är så sprang jag på ändå. 
Letade upp en kobacke som jag sedan sprang upp och ned i 5 gånger innan jag halvdöd släpade mig hemmåt. 
 
Insåg att om jag någonsin vill komma i mål från Kullamannen och fortfarande vara levande efteråt så får jag nog ta och tillbring några fler timmar i backarna... 
 
Förutom värmeslag och värkande lår- och vadmuskler så var det ett hyfsat bra träningspass.
Dessutom så invigde jag min m
 
Backen som inte såg så lång ut var evighetsgalet brant ändå. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0